Guppig väg...

Sitter i bilen på väg till luleå nu, guppig väg så det är rätt svårt att skriva som folk!! Men men det funkar=)

Vad har jag då gjort på min lediga dag då? Jo kokat ägg till frukost till mammi, sturi å meji;p gött!! sen så har jag återfått mitt rum efter antons invalidism, gått med hunn, vila å fått besök av anna=) vi spela å var jätteflitiga!! Sen så har jag lagat mat å bjudi henne å esten av familjen minus mamma som jobba kväll.  Det blev kokt potatis å stekt fisk med mjölksky å en MASSA LÖK, som vanligt alltså! Annika gillar lök men inte hennes mage... no more information.

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad intressant att läsa om dina matvanor? ;) Då är ändå min blogg och mitt inlägg mer intressant :D

2008-07-08 @ 15:09:51
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0