Idag gäller det...

Min å annas comback..
Plats: Tärnaby Kyrka
Tid: Idag fredag 11/7 kl 12:00
Vad? Folkmusik på Klarinett å saxofon, arrangerad av Hendry Sjöström

Oj oj börjar känna mig nervös måste jag erkänna!! Tränade igår, det gick ju bra förutom två takter i sista låten, inte bra det! Men men hörde att det hade strulat lite för alla som hade spelat under veckan så då minskar pressen lite. det sjuka är ju att jag får dumma tankar typ" vi får inte spela ett enda fel, det ska vara perfekt å vi ska vara bäst på hela veckan" Pressen kan alltså bli hådare pga av andras små tabbar... Jag är knäpp!!
 
Återkommer om jag överlever konserten... 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas det går bra =)

2008-07-11 @ 09:28:51
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0