Timmar...

Är ledig nu fram till 15:00 undrar vad jag ska hitta på... Har då tackat ja till ett korridorsrum på Ålidhem nu, känns nervöst!! Men, men nu är då boendet löst iallafall. Får väl gilla läget om jag inte skulle trivas där... =/ Jimmy ska då hjälpa mig med att beställla en dator, vi hitta en för runt 6000 kr från dell som var rätt snygg åxå=) Typ lila med blommor på...

Ja herregud vad har jag gett mig in på?? Tryggheten finns ju i flickrummet i Kråkberg men ack så tråkigt det kan vara där! Blir nog bra det här i slutändan...

Ja vad skulle jag nu hitta på då? Blir kanske att ta en promenad å så bara försöka slappa lite så jag orkar vara uppe en stund ikväll;p

Kommentarer
Postat av: Anna

Tror det blir jättebra. :) Som sagt, det går ju att ändra sig. När är inflyttning då? En lila dator med blommor på lät inte helt fel. :)

2008-07-14 @ 18:52:51
URL: http://tuesday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0