Härligt värre!

Snart är denna arbetsdagen till ända, känns bra det! Ska fara förbi å snacka lite med Pi innan jag far hem till mamsen bara =) Jag ska ju bli saxstjärna igen å börja min comeback i Tärna kyrka fredagen den 11:e juli 2008. Be there!  Snacka med Anna via sms igår å hon var på att göra en duocomeback till å med, känns mkt roligare än att bara spela själv! =)

ikväll blir det nog att ta det rätt lugnt, regnigt å jävligt ute idag åxå! Måste väl öva på saxen om comebacken ska funka bra...

Ska jobba extra imorrn så jag lär va rätt trött på lördagkväll men det brukar ju gå över när man då få dans lite! ;p

Kommentarer
Postat av: Anna

Jajemän, då blir det comeback! Haha =) Måste öva jag också...

2008-06-24 @ 21:10:39
URL: http://tuesday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0