Solig å fin dag...

Solen skiner för fullt ute, nästan så att man får dålgt samvete över att sitta inne framför datorn! Men jag väntar på att åka skidor med Ingrid klockan 10... Känns som om det inte finns så mkt mer att göra än att vänta, lite dumt att gå på en promenad så jag är slut på innan det är dags att ge sig iväg! I eftermiddag har jag en tanke på att leka självmordskandidat i slalombacken, det var ju några veckor sen jag sist åkte nå snowboard nu... Perfekt väder är det ju åxå! =)
Igår var jag å Camilla på ett jädra äventyr, vi sparka emot varandra å så for vi till badplatsen i jokksjuare å gjorde upp eld å grilla korv... Jäkla nice måste jag då säga! Så det blev väl drygt 2 mil på sparkarn igår, UTAN draghjälp av hunn för hon fick då stanna hemma. Vilken skillnad på ansträngningsgraden måste jag då säga!
På lördag tror jag att det blir partaj men jag är då intee riktigt säker än, ska höra med Millan om hon är på först... Hade faktiskt varit jäkla skoj att fara ut å roa sig lite med Tärnafolket åxå istället för att åka till grannkommun hela tiden;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0