En helg i Gunnarn

Ja det blev det.. Åkte med svärmor från Umeå på fredag eftermiddag och kom fram till Gunnarn lagom till att middagen var klar... Nice det!! Blev att mest sitta å vara sådär lagomt social framför Idol med Isak m. parents å sen sussa sött.

Lördagen var kall, kall men vi trotsade kylan och tog en långpromenad. Gick ut till badplatsen där jag testade att kana mig fram på första isen, lika kul varje år! =) Det kommer jag nog aldrig växa ifrån, pappa har då inte gjort det iallfall! =P Spelade lite Guitar Hero med svärmor tills storfika med mormor, morbror å familjen m. pojkvän. Cheesecake med massvis med smarriga frukter och bär på toppen för att fira Isaks födelsedag en vecka i förskott. Gott gott säger jag=) Efter det så blev det att åka till Stenselel och tända ljus på gravbacken. Hur fint som helst att gå runt på kyrkogården å titta på alla tända ljusen med en stjärnklar himmel ovan sig tillsammans med en supernice person. Godmiddag å tvslö resten av kvällen.

Söndagen var mildare å det blev en promenad/gammkåkspaning på förmiddagen. Sen blev det att spela synt, funderar allvarligt på att önska mig en i julklapp! S¨jäkla skoj det är att plinka på... Nyttigt är det åxå för den delen. Började spela lite smått i slutet av 3.an på en elorgel som jag fick överta från musikskolan men när jag flyttade hem så had ejag inte plats för den längre så den stor i Storskog hos Martin. MEN som sagt var så var det skoj iallfall trots att det inte lät som Wells precis... =P Men jag kan ju bara bli bättre kan man ju tänka! =) Innan middagen blev det Buzz, hade för avsikt att ta revansch på Isak men SJÄLVKLART så gick den lille filuren å vann ändå! Attans...Tur att jag kom 2:a ialalfall=) På kvällen spelade vi Alias, fan vad kul spel alltså! Skratta som ett tok tidvis... =P Till min stora glädje vann jag å Isak! =) Älskar verkligen att vinna!

Desto bättre var att Isaks systeryster hade gjort garderobsrensning sp det var bara att välja å vraka ur 3 st kartonger! helt perfekt måste jag då säga, hitta en hel massa som både passade min smak å min kropp=) TUSEN TACK TILL ELIN!

Imorrn ska jag skriva min första tenta på universitetet, känns rätt nervöst måste jag erkänna! MEN jag ka nju inte mer än att misslyckas brukar det ju heta... Vill intemisslyckas. imorrnkväll hoppas jag på paybacktime/fira att tentan är avklarad genom att snylta middag hos Emil... =) Det blir hur bra som helst tror jag! Får inte glömma tvättiden imorrn bara... Direkt efter tentan fanns det en ledig tid så det blir ju perfekt att gå hem på lunch å tvätta lite innan det blir Hagamannen för hela slanten ;) Hehe vad jag är fyndig ibland...


Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till på tentan! Det kommer gå super =)

2008-11-03 @ 22:04:50
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0