Friday...

jo idag är det fredag igen, tänk vad snabbt en vecka kan gå! Har haft en bra vecka med mycket plugg, gemenskap och kultur, bra det=) Skicka ett mail till Swedbank igårkväll angående fondsparandet å efte en halvtimme ringde en jätttetrevli man upp till mig och snackade med mig. Så nu har jag gjort lite omplaceringar för att kunna använda pengarna under studietiden. Blev fascinerad av mig själv när jag upptäckte att jag hade tänkt smart när jag hade gjort upp en liten plan om hur jag trodde var smartast att göra och han höll med=) Hm kanske ska bli ekonom istället, lönen lär ju vara bättre iallafall... lyssna en massa på Michael Jackson igårkväll och startar morgonen med honom åxå, hade glömt bort honom totalt! http://www.youtube.com/watch?v=sEU9Q8NlOiY&feature=channel 


Golåten just nu är dock Friday im inlove med the cure... Mumma! Ska gå till bibblan nu tror jag och läsa Evidensbaserad omvårdnadsboken innan jag far till Emelie och klipper bort mitt hår.

Btw så är MSN farligt... Satt uppe till ett inatt, fastnade i ett samtal... Men jag var faktiskt tröttare igårmorse då jag hade sovit ordentligt, konstigt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sådär har det varit för mig också! Tröttare efter en vanlig natts sömn än efter MSN med intressanta samtal. Weird. :)

2008-11-21 @ 12:33:35
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0