Konstig känsla

Ja det har jag.. men det har jag väl mig själv att skylla. Snackade iallafall på telefon igår å det kändes skönt tycker jag. Känns jobbigt att det inte fungerade för mig, men jag får väl försöka att glömma eller inte glömma men inte längta tillbaka till det som var...

Idag börjar då en ny kurs så det blir fokus fokus på det så jag blir nurse tillslut, får en högre rang än mammi och Angelica =P Känns finfint det=) Hehe

Glömde berätta att jag firade med lunchmacka på MIT huset igår med Millan och Emil, nice, nice det. Fick mig många goda skratt, Millan is the shit!! =)


Visst är vi för stiliga? Tror bilden är tagen efter Millans ritt från Corona.. =P

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad lägger du ut för bilder?:O =P

2008-11-27 @ 10:14:58
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0