Millan å jag på äventyr

Hehe läs http://emberius.blogg.se/2008/november/utkast-och-sa.html#comment  om vårt självmordsförsök idag... Vad hade livet varit utan vänner? Helt värdelöst antagligen! Trots en låång paus mitt på dagen har jag ändå fått lite gjort, känns helt okej=) Imorrn blir det att lära sig att söka i databaser å så på Medicinska Biblioteket å sen blir det väl att ta en promenix med Emil nångång på eftermiddagen=)

Blev en timmes spelning på saxen ikväll efter att jag hade läst ut boken jag fick låna av min älskade hjärtegull Elin, Vetenskapsteori för nybörjare tror jag att den hette. Mina grannar kommer att älska mig efter 3 år med nötning av låtar och övning på skalor å dylikt... =P Det är ju underbart att höra människor öva på sina instrument ju... Not!

Bäst just nu är mammas kylskåpsbildsmani... Så fort hon får en bild på mailen skriver hon ut den(gratis på jobbet förstås) å sätter upp den på kylskåpet därhemma=P Hört ett rykte gå om att Barbie och Ken sitter på födoskåpet just för tillfället... 

 
Nu blir det snart att ta upp mina små fossingar ur fotbadet och fila bort lite av min längd... Kanske det blir nödvändigt att ta högklackat imorrn?? De blir så genomskinligt att jag haft ofilade fötter om jag plösligt blir mkt kortare... 

Mm Glennartz med "Jag vill vara din Margareta" är nog bästa låten just nu... Attans att de åkte ut från Dansbandskampen! Hade tyckt de hade förtjänat en chans där... Men Scotts vill man ju inte skicka hem i första taget, hotties, hotties ;) Eller deras låt va ju grym, den va egentligen bättre... jo den är nog bästa låten just nu..


Kommentarer
Postat av: Milla

Det går dåligt för dig att länka till andra sidor verkar det som =P





"Kanske det blir nödvändigt att ta högklackat imorrn?? De blir så genomskinligt att jag haft ofilade fötter om jag plösligt blir mkt kortare..."

- Klockrent ;)

2008-11-11 @ 10:01:42
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0