Tvätt

jopp nu har jag tvättat klart å så har jag varit ute på en timmes prommis by myself å telefonen... Snacka med mamma å så med Isak. Shit vad allt känns konstigt å jobbigt just nu... Men men ska fokusera på skolan tänkte jag, tenta om exakt en vecka. Mm så är det ska läsa lite ur kursboken nu, tror jag kolar igenom och översätter det väsentliga från sammanfattningarna av varje kapitel, måste lämna tillbaka boken imorrn och det har inte blivit mkt läst kan jag erkänna. Känns inte som om boken ger så mkt egentligen... Står som samma grejer som de redan har snackat om på föreläsningarna. Jojjo, har skicka ett sms till Emelie nyss å fråga om hon ha tid med en haircut i veckan, hoppas, hoppas=) Hade suttit fint med ett fräscht hårsvall å en trevlig tjejkväll med henne!

Puss å hej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Konstigt och jobbigt? Det låter ju inte så kul. Men det kan ju vara sådär emellanåt. Vi ses!

2008-11-18 @ 12:19:53
URL: http://annastickar.blogspot.com
Postat av: Erika

Tack så mycket :)

Hur är allt med dig? Vart håller du hus numera?



Kram

2008-11-18 @ 12:26:51
URL: http://stordocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0