En helg som nu är slut

Ja en riktig långhelg blev det för mig=) Hade det bara finemang i Gunnarn, ville inte riktigt fara därfrån kändes det som! MEN jag fick ju skjuts tillbaka till Vilhelmina på söndagkväll av en riktig sötnos så då kunde jag ju inte protestera ju=P Måndag förmiddag blev det en 2 timmars promenad med samma sötnos och Bult förstås! Blev lite tight att hinna i tid till praktiken klockan två men jag hann då iallafall!

Livet leker, enda kruxet är att få nå vettigt gjort!

Tog en timmes promenad efter jobbet idag med Bult, riktigt härligt i höstsolen! =) Ska nu försöka få lite skola gjort innan det är dags att förslappas... hade tänkt fara å simma men det blir lite tight om tid känner jag! Badhuset stänger redan kl 20.00. Vet att det inte blir nån skola gjort efteråt så det är lika bra att göra bort det nu istället. 


Glömde visst att nämna att jag har blivit rocker på sista tiden
Bilden visar min manliga sida kan man säga...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0