Jag drar till fjällen

Jo nu är det bestömt att jag ska dra norrut och hälsa på mammagumman=) Ska ta bussen kvart i 7 imorgon så det blir då ingen skön sovmorgon precis. Men men det blir bra det med! Har då skrivit färdigt dagboksanteckningarna för denna vecka, ska bara få tummen ur och skicka iväg dem till lärarn åxå. Det enda som grämer mig nu är att jag inte får tag på Petra och jag vill verkligen vara färdig med rapporten! Få föröska sitta med den nästa vecka på kvällarna istället för att slösurfa helt enkelt! Nästa helg blir det finbesök från tjyvnästet Luleå så då har jag inte tid med nå rapportskrivning... 


En helt ny värld...

Ikväll blir det till å fara på bugg igen på folkets hus, känns bara bra det!

Kommentarer
Postat av: Anna

Låter som att du har det bra! Snart har det ju gått tre veckor minsann :) Är du tillbaka här när besöket från Luleå kommer eller? Då får ni komma förbi! :)

2008-10-09 @ 22:09:29
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0