Astrid Lindgren

Ja igår så var jag då på lillsittningen med klassen, grymt skoj faktiskt! Men folket försvann rätt tidigt, vet inte om alla for vidare till nåt annat ställe eller om alla stack hem till sig. Jag å mina friends gick då hem runt tolv vilket var rätt lämpligt tycker jag, va som trött efter skolveckan tror jag. Kom inte i säng på ett tag dock pga ett maratonsamtal med nordliga Sverige=) 


Som sagt så var temat på lillsittningen "Astrid Lindgren" och jag tillbrinagde min kväll som Emil i Lönnerberga, skoj=) var dock lite svårt att veta vilken toa man skulle använda... Men efter lite betänketid så hamnade jag på herrarnas, Emil blir inte så populär in Ladie's room å dessutom var det ingen kö på Men's room. Iallafall så föreställer den här bilden på Emil å lilla Ida, visst är vi för söta?? hehe

jag ska väl snart göra något vettigt av den här dagen tror jag... tänk ring å höra med svägerskeangelica vad hon tänker ihtta på som mest idag. hade en liten tanke på att sticka ner till pappa men han lär ju säkert vara i Kroksjö redan så då skiter det ju sig! Annars hade det varit helt suveränt att åka ut på landet ett tag å njuta av lugnet å naturen där. koroksjö är min plats på jorden... Å så toppen av Kråkberg är ju rätt close to my heart om man ska vara lite poetisk.

Förresten så hittade jag världens ianste Disneylåt på youtube imorse... http://www.youtube.com/watch?v=kWZ2jZTYJb0&NR=1 mumma säger jag bara! Nä göra nytta var det... Kommer inte att gå nå vidare tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0