fredagmorgon

Ja det är visst det idag, tänk vad snabbt veckan har gått ändå=) Insåg att jag skulle hinna skriva ett inlägg innan jag promenerar till skolan för att ha KTC övningar, skoj! =) Dessutom slutar jag kl 10 idag så jag har mycket tid att läsa idag. Hopaps det går bra bara! Ska dammsuga min lya åxå, det blir lätt smutsigt när man kutar in å ut hela dagarna... å kaksmulorna kanske inte är så fräscha att trampa in i sockarna;p Testade en topp av Millan igår, skitsnygg måste jag säga! ska få låna den av henne nån kväll man ska ut  å ha trevligt... =) Den va så snygg så jag gatt ta en bild på mig när jag hade den... jag är dock inte kung p att använda webcam än så man ser bara hur den ser ut upptill men det är alltid nåt=)



Visst är den grymmt snygg?? trots att det ser ut som om jag leker svägerskeangelica på bilden.. ;p I bakgrunden skymtas även mina fina blommor=)

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin :) Kul att du fått in lite blommor också! Skulle ha ringt dig nu när jag ser att du varit ledig från skolan sen 10, men jag glömde mobilen hos Maria och Johannes igår. Kanske första gången jag glömmer den... Jaja, ska väl gå och hämta den så småningom. Ha det så bra!

2008-09-12 @ 12:50:42
URL: http://annastickar.blogspot.com
Postat av: Angie

Schysst kommentar? vadå leker svägerskeangelica på bilden du tar ju kort på dig själv hela tiden.

2008-09-23 @ 14:38:43
URL: http://losangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0