Frusna män söker kärlek

Åh jag tror att jag är kär! Såg just på första avsnittet av förra säsongens "frusna män söker kärlek". Jäklar vad het han Jonas är!!!!! Han är hur söt å snygg å har värsta personligheten, värsta drömmen alltså. Men jag har ett svagtr minne av att han hittade sin kärlek i slutet av säsongen... Attans skit! men det finns ju fler som han... =)





























Den här dagen har varit crazy, plugg, plugg å så KTC-övningar å sen tvätt, renbäddning, matlagning, hämta jacka hos brodern, plugg, plugg, hjälpa phimpho, plugg... DUSCH, TE. FRUSNA MÄN... å de sistnämnda var ändå bäst=) Men jag överlever det mesta jag. Hoppas att vi får nån klarhet över hur rapporten ska utformas imorrn så vi vet VAD vi ska skriva om och HUR. Det är nog som Stina säger om universitetet ändå...

Imorrn blir det då plugg hela dagen fram till kvällen då det blir att titta på fotboll med Stina. vet inte om det blir mer plugg nu eller om det blir telefon eller mer frusna män för mig innan jag kryper ner i min nybäddade säng...

Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, du ska väl inte klaga så mycket ;)



Duktig du är på att plugga!

2008-09-17 @ 07:38:20
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0