God morgon Sverige!

Ja snart bär det iväg norrut destination Lycksele - Vilhelmina. Känns bra det=) kommer att få bo med Nr 1 i 3 veckor, nice!! Ännu nicare är att jag troligen kommer att få träffa Nr2 åxå under de där veckorna... Hmm Nr2 känns lite konstigt måste jag säga, Nr1,1 kanske är mer sanningsenligt=P Få se om jag hinner med ett besök hemma hos modern åxå bero alldeles på hur bussarna går och hur hon jobbar den helgen som jag har möjlighet att åka hem. Det blir ju iallafall lite närmare från Vilhelmina än från Umeå. Men då är det väl en jäkla väntan i Storuman för att byta buss!
Jaja det blir bra oavsett! Nu ska jag packa ihop det sista innan jag släpar 700 kilo packning till NUS by myself... Superwoman! =) It's my new name om kan man säga... Hmm det var hårt att slita sig från datorn, sitter och lyssnar på "Ring så spelar vi" en riktig klassiker på lördagsmorgorna! 

Ser fram emot kvällen, tjejigt värre kommer det nog bli=) Jag Stina Elin å så en kompis åt henne=) Kommer att bli nicenice;) Mycket snack under bältet antar jag, bruka bli så när jag å Stina är i samma rum! Hehe

Trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vänta hos mig vettja^^

2008-09-28 @ 13:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0