Jag lever

Okej nu har skolan startat... Känner mig som ett dampbarn där jag sitter på skolbänken å försöker koncentrera mig! Me dont like it... Men jag hoppas att jag kommer in i det snart! Min älskade Angelica har fixat mitt Internet ikväll, värsta nörden!!! Hur bra som helst=) Nu måste jag försöka ta mig till bädden för att orka upp tomorrow... 8.30-15.30 kommer att bli en hård dag! Sen så ska vi ha fadderfika kl 19.00 så det blir att hurry up lite så man då hinn grunda med lite ordentlig föda ;p

My röv is going to be this big after school because of all rövsittning i Aulan...

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas allt går bra för dig! Vi får ses nån dag/helg framöver. Vi åker upp i helgen och hälsar på. :)

2008-09-04 @ 14:35:54
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0