Jäkla bra jag är på köttgryta

Jo det blev det till middag idag=) Kokat älgkött från förra årets jakt med broccolimix å wokgrönsker... Allt i en gosås med massa kryddor, vatten å snabbösligt idealmjöl! satans vad gott det blev=) Serverade det med lingonsylt(mammas) å jasminris(Willys).

Jag följde med Da och Svenkan med ut på Ersboda idag för att shoppa å vara lite social med Da=) Det var nice men det enda jag köpte var en liten flaska rödvin å en Rekorderlig cider i favvosmaken hallon-stjärnfrukt. Blir helgens förnödenheter om man så säg.

Jo nu sitter jag å lyssnar på musik å renskriver föreläsningsanteckningar+läser bok i ämnet. det intressantaste hittills, om den historiska utvecklingen inom sjukvården=) nice, nice.. Det blev ingen Petra idag, fick ett sms kl 15 där hon skrev att hon låg i feber=(

Lyssnar på golåt...http://www.youtube.com/watch?v=8ThuXEDvCZk&feature=related 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0