Shopping

Ja det blev en shoppingtur idag på eftermiddan med jennie=) Vi gick ut hårt i början med en Mcflurry å sen drog vi iväg på shoppingen... Vi hade specialuppdrag att inte köpa nåt grått, gick bra för mig sämre för Jennie. Men allt jag ville ha var just GRÅTT så det blev bara en tshirt med svart-rosa ränder från H&M.  Köpte åxå aceton å ögonfransböjare där, min är i Kråkberg=/ Men nu har jag ju en ny! =) På aptoeket blev det dagkräm å en Listerine Advanced som visst skulle vara bra mot tandsten. Perfekt!

Klockan hann bli mycket innan vi var hemma igen, ha då städa korridoren packa å ätit... Nu ser jag "Frusna män söker kärlek". Mm älskar kärlek=) Kolla bara Millans blogg idag hon är inne på samma spår! Jag tycker vi slår ett slag för kärleken idag=) 


Kommentarer
Postat av: Milla

Listerine är ju döden själv ju, munnen sprängs bildligt talat =P

2008-09-28 @ 10:40:59
URL: http://emberius.blogg.se/
Postat av: mercedes

JAg förstår mig inte på kuber haha xD

2008-10-12 @ 01:04:03
URL: http://mercedesmattfolk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0