Besviken

Känner mig inte nöjd med min VFU, det händer inte så mkt där känns det som! Hoppas att det blir bättre de kommande veckorna.. Tur jag har Emil som ringer upp i nödsituationer och piggar upp mitt dåliga humör!!! =)

ha stolpa upp alla rubriker som ska ingå i den skirftliga eximinationen för VFU:n nu, men där tar det stopp! Känns som om jag måste hitta mig et patientfall först och komma in i rutinerna för att få kläm på vad jag ska skriva.. Om jag inte börjar nu under praktikperioden är jag rädd att jag kommer att vakna upp i slutet av kursen och inse att jag har tusen saker kvar att göra innan jag går på sommarlov! Eller hemtjänst menar jag..=P

Nu vet jag inte riktigt vad som händer, har tagit upp fisk från frysen så det blir väl att tillaga dem ikväll nångång. Tror det börjar närma sig en löptur nu åxå.. Får se hur det blir i slutändan..Måste väl ta mig isäng i nån vettig tid åxå, ska väl stiga upp halv 6 imorrn åxå.

Japp så är det!

Det här är alltså ett självporträtt på mig i sjuksköterskekläder.. Ser ut som om jag har fluffat upp håret en aning åxå..=P
Visst ser jag skeptisk ut på bilden??
Kul med paint måste erkännas..hehe

Kommentarer
Postat av: Gina

tack! =) Det är från hm, jag som aldrig hittar nåt på hm ;P

2009-04-22 @ 19:08:07
URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0