Eftersläntare..

Japp det kom ett par eftersläntarsms idag..

"Inkännande, seriös och vältränad!" Annika gillar=)

"
Friluftsälskandekorvgrillandepussgurka, omtänksamambitiössnygging, uppfinningsriklustigkurre" Mammis beskrivning=P

Idag var vi dumma studenter som gick innan den sista föreläsningen.. Det är alltför busigt egentligen! Hmm jag undrar om någon satt kvar och lyssnade??  Hade en intressant smskonversation med Frans(den smarte) om sår/pizza här på eftermiddagen.. Han verka inte pepp på att testa min pizza..=/ Men men då får jag blir extra mätt själv istället!


Ikväll blir det nyårsceremoni i min korridor tillsammans med Phimpho, hennes vänner från Laos, eventuellt några andra från korridoren samt Millan och Peder. Känns riktigt spännande! Får försöka komma ihåg att ta nån bild för att dokumentera kvällen=) NU ska jag göra nåt annat än att sitta här och bloggeliblogga.. Sjukt att jag kan sitta å längta hem till datorn för att skriva nåt speciellt i bloggen!! Få läggas in på rehab eller nå sånt tror jag om detta fortsätter..=P

Kommentarer
Postat av: frans

Ojoj, trevlig blogg det här! Fast jag tycker givetvis om allt där jag kallas "den smarte":)



Ingen pizza ikväll för mig dock...

2009-04-16 @ 20:44:20
Postat av: Mikaela

Uhhhh, vad hemskt det verkar vara med era sår ni får se!! USch!! Du vad gör du på lördag, Annika? Lust att komma på vår kollektivfest :)?

2009-04-16 @ 23:03:43
URL: http://mikariana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0