FAN!

Kom just in från löptur, varför sprang jag inte liite längre?? Ska börja mäta ut en sträcka innan jag far ut å löper..Märkte att jag hade sprungit drygt 8,8 km när jag kom in nu..Jag hade ju lugnt kunna springa lite till å då klara milen!!! Morr.. Jaja det var då skönt iallafall, va för kallt för att sitta still ute i solen. Men det var lite svårt att motivera sig till att byta om till de vackra löparbyxorna..MEN när de väl sitter på så är Annika elit, sprang om en gubbe idag=)



Ha varit duktig flicka och gjort uppgiften.. Eller nästan iallafall, ska skriva ihop svaret med meningar istället för punkter och sen skriva en reflektion på en halv A4:a.

Nu är pären å morötterna inne i ugnen så det blir väl att fräscha till sig eller typ styrketärna eller nåt i väntan på MAT..

pArTy PaRtY ikväll=)


Kommentarer
Postat av: Miken

Pepp pepp!!

2009-04-18 @ 16:41:25
URL: http://mikariana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0