Första dagen is over

Gud vad många intryck att ta till sig på praktiken men jag tycker ändå att det har gått bra=) Det värsta är faktiskt att hitta överallt, höll på å springa runt i källaren lääänge idag, pinsamt! Men jag har aldrig påstått att jag har ett grymt lokalsinne vad jag kan minnas..

Blev världens grejsimojsgrej till middag idag, vegansk tom förutom mjukosten som jag käka på en knäckemacka. Så kan det bli när man har lite rester att göra av med i kylskåpet. Gott var det åxå vilket är väl det bästa i kråksången=P

Nu ska jag gå på en promenad å skita i allt som har med allt att göra=P Hehe vad jag låter munter..=)



Kommentarer
Postat av: Anna

Spännande med praktik! Ja, det är inte lätt att hitta bland alla skrymsler och vrår inte. :)

2009-04-21 @ 13:37:08
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0