KTC övningar med Johanna=)

Ja det har då varit en helt underbart bra dag idag! Vaknade med känslan av att livet är tiptopp=)
Än bättre med tanke på det vackra vädret som visade sig efter att jag hade jobbat med casen på förmiddan.. Blev lunch på MIT med Johanna, Millan och Peder och sen blev det att sitta och snacka strunt i solen utanför mitt näste=)

Gick bort till Nydala och åkte milspåret och det gled på som bara den=) Synd att klockan rann iväg så mkt annars tror jag att jag hade åkt 5 km extra.

Ikvll har jag varit på KTC ett par timmar med Johanna och lekt..

PVK på Johanna, gick bra men den kom i ett lite dåligt läge.. Får sätta högre upp nästa gång så att det inte blir så nära fingrarna!


Johanna lyckades med konsten att tömma mig på blod - starkt jobbat!

Kommentarer
Postat av: Gina

Ja efter en jobbig, stressig skitdag (igen) så tycker jag faktiskt att jag har rätt att klaga över dessa "världsliga problem"! Speciellt när det är det enda jag följer på tv och ser fram emot att få se efter en lång dag.

2009-04-08 @ 09:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0