Middag

Idag har jag tagit en ledig eftermiddag med lunch med Millan och några till å sen blev det att umgås med Emil ett par timmar.. Kom hem och deklarerade å så snackade jag en massa i telefon..Middag å sen ha jag städat mitt krypin, behövdes! Men nu luktar det gottigott härinne och tandkrämsskvittret på spegeln är ett minne blott=)


Hitta en kul grej på en blogg..
Det går ut på detta: Gå till inkorgen (alternativt utkorgen) för dina sms. Svara på frågorna nedan genom att skriva första meningen i sms:en som svar. (Fråga 1=första raden i sms 1, Fråga 2=första raden i sms 2 osv)

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
vet inte men du vet vad jag gillar ;-)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
blir det tonfisk el Stina?

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Jahapp, kanske vid 6 halv 7 så du inte behöver stressa?

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga till din fiende?
Najs!

5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Vill inge speciellt egentligen.

6. Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom?
Okej, annars kan jag käka en jätteportion!

7. Vad vill du mest av allt höra?
Jag skulle behöva hjälp att äta lite tonfisksallad innan den blir dålig;-)

8. Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Nej då!

9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom?
Lätt!

Oj vad dumt det kan bli! Men lite skoj på samma gång..

Fick höra att jag var snål idag.. Det vet jag att jag är! Men jag har blivit bättre=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0