premiär!

Ja det blev mjukglasspremiär tillsammans med Millan och Peder i eftermiddag.. Jag var somrigast på stan med vita leggings, vita ballerinaskor randig klänning och vit kofta.. Självklart fick mina röda solbrills följa med åxå! Göttigött med mjukglass måste erkännas=) Å så var jag duktig och införskaffade mig ett hänglås inför praktiken!

Lite kallt blev det när solen gick i moln men jag ler ändå ikapp med solen när det tittar fram=)

Hamnade inte på bild själv men mina läsare har väl börjat känna till min look=P
Mina röda är bästa köpet i år tror jag minsann!


Ikväll blir det blodpalt som Millans mammi har lagat, blir nog gott det åxå!
Livet är till för att njutas!!

Kommentarer
Postat av: Milla

jag ser ut som ett barn på julafton xD

2009-04-14 @ 21:10:17
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0