Soligt ute idag

och Annika har varit inne på NUS hela dagen.. Slutade fyra å sen blev det systemet med Millan.. Blev cider för min del, har halka tilllbaka på den banan efter ett par år med annan dryck.. Cider blir man då inte dålig å trött av! Men det är lite väl sött.. Men sött är gott=)

Var och käkade kladdkaka hos Peder igårkväll med Millan, vet inte om jag skrev nåt om det igår.. Men det var trevligt och GOTT - sprutgrädde är bra skit! =)

Nu ska jag nog dra mig ut innan solen går ner och jag blir depressed för att jag inte utnyttjat det unerbaaara vädret som Umeåtown bju på idag!

Pisshundar kan få pisa ensam i sitt kvarter tycker jag.. Iallafall när jag tänker rationellt! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0