Annika goes hemtjänst

Vaknade astidigt av att jag evigt höll på att frysa ihjäl, så går det när man är stor i mun!! =P aja hade ställt väckarn på 8 ändå för att inte missa att väcka uppp Milla. Steg upp före 7, kokade ägg å gröt och hoppade in i duschen med HÖG temp för att spola bort all is. Åt frukost å klädde på mig, linne å mina vita hemtjänstbyxor som råkade följa med mig till Umeå. Gick upp till Kuratorvägen och stegade in och väckte min klient. Kokade gröt åt henne och satte sig i godan ro med Bibeln(cosmo) å drack mig en kopp kaffe=). Följde med klienten till ÖP där hon skulle skriva tenta. Gick hem å nu är det nu!

Ska snart knata iväg till VVH och träffa mina klassisar..

Fick lönebeskedet idag förresten.. De jävlarna har glömt bort min löneförhöjning!!!! Morr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0