Annika goes skejtarsvin

Alla mina vänner var upptagna, gone eller allmänt tråkiga idag å vädret var inte det bästa.. Men då kom jag på den utmärkta idén att fråga Robin om han kunde skejta, hade sett en skateboard i hans bil när jag liftade hem med honom efter födelsedagsfikat. Å det kunde han å han hade inget emot att lära mig.. Så han pickade upp mig efter han hade vakna till.. typ halv två lr nåt sånt..=P Å jag säger bara det, jag har haft SJUUUKT ROLIGT IDAG!!! varför har jag inte åkt förut?? Gick väl inte tiptop men tillslut bemästrade jag då rampen=) Måste ut fler dagar!!!










Sen så spelade vi biljard på Megazone, han tog min megazoneoskuld.. ;) Men det gick apdåligt för oss båda så vi gatt ge upp innan Millan kom med bussen vid 18. Hon fick taxi den snikarn..=P Sen så fick vi skjuts hem till henne å så glömde jag min nyckel i Robins bil, tur att Milla har extranyckeln! Nu har vi käka, jag min makaronipudding å Milla nudlar å korv.. Sen så har hon ockuperat datorn å jag ha duscha.. Intresseklubben antecknar=P Ikväll blir det Beck å sen tvärdö tills det är dags att stiga upp imorrn..

Kommentarer
Postat av: Milla

Tur att du har mig ;)

2009-08-20 @ 21:05:58
URL: http://emberius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0