Bitter

Kan tänka mig att jag lät rätt opepp å bitter igår.. MEN efter att jag hade ätit middag så blev jag helpepp på partaj å fick med mig Millan på min sida=) Så det blev inflyttningsfest hos Jonny. Träffade en massa IDare, nice det å så satt jag å Millan ute på St Tropez å diskuterade livets stora gåtor(läs karlar). Cyklade ner på stan men vi var för unga för att komma in(har någon hört talas om 22årsgräns någonsin???) så vi cyklade hem till Milla å drack te. Sen halkade jag in på efterfesten som höll på rätt länge, typ 6. Å så somnade jag väl vid 7 å vakande 9. Så jäkla typiskt mig!!!! Men låg faktiskt å drog mig ett bra tag innan jag steg upp.


Milla nr one and only!

Två unga töser;)


Nöjd med kvällen som var=) Nu ska jag väl tvätta av mig sminket å gå på morgonpromenad(om än lite sent). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0