Dagens bravader

Förmiddagsproemenad runt Nydalasjön å sen mot Liljansberget destination Peder, jag hade ju liks vägarna frbi tänkte jag=) Å Peder är en snäll filur som man inte kan umgås för mkt med! Satt väl å hängde där nån timme å sen så blev det att gå hem å baka två sorters bröd å laga en makaronipudding å så luncha med Phimphom, vi gjorde en kombo med en av hennes soppor å ris å så min makaronipudding,. Gott båda delarna! (inte självskryt här inte, det luktar ju illa!)

Stack ner på stan med cykeln för att inhandla filten jag hade spanat in dagen innan då jag inte hade med mig cash. Cyklade vidare mot Tomtebo och där blev jag rätt länge.. Hälsade ju på Julie! =) Å Anna å Daniel förstås men de var inte så viktiga..=P Drack dagens första kopp kaffe (tiden går fort när man har roligt) å kände att livet är underbart. Å nu är jag hemma å har just fryst ner brödet å maten å njutit av synen av en rätt så välfylld frys=) Finns det nån bättre känsla?? ;)



Såå sööööt å sååå liten! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0