Eftermiddag

Börjar lessna på att vara ledig nu.. Vart är alla sjuksyrror??? Jag saknar ju er nu när alla andra har börjat leka med årets nollor. När börjar våran inspark?? Vet bara att klassen ska träffas på torsdag å planera.. =/

Fick då sällskap under min morgonpromenad imorse, det var nice som omväxling för i vanliga fall är det Mix Megapol som gäller under promenaden alternativt samtala med någon på telefon(läs mammi).

Fick besök av en viss Millabus i eftermiddag som tvingade mig att baka kladdkaka.. Så de gjorde jag å den blev helt okej.. Brukar sällan baka såna, håller mig till bullar å matbröd å smulpajer=).


Café Stipendiegränd 10C

Blev lite tröttis efter att hon dragit vidare så jag la mig på spikmattan å läste, å sen la jag ifrån mig boken och slumrade till en stund. Skönt det! Ska väl käka middag om en stund å sen hoppas jag på att nån vill hänga med mig till Origo och dansadansa.. Men själv far jag då faaan inte!



Jaaaa vad ska jag bikta mig om?? Känns som det finns så mkt jag skulle vilja skriva men det är sånt som många av läsarna inte borde ta del av så det blir ett litet dilemma. Men men jag får försöka att knipa käft om mina tankar så länge jag då inte vet hur tankarna går åt för håll. Med andra ord så är det en lätt förvirrad ung dam som skirver på sin blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0