Jag lever

Tänkte bara göra alla medvetna om att jag fortfarnade lever trots att bloggen är rätt död.. Snart, snart kommer jag att bli bättre på att uppdatera å lägga in BILDER igen. Ska bara jobba två dagar till nu å sen är det SEMESTER å sen blir det BLOGGA i höst... Eller var det att plugga?? jag minns fan inte..=P

Nu blir det då att gå över på konsum å köpa en massa socker å citron för mamma har fått upp ett il med att koka rabarbermarmelad:)

Va med om värsta hemskaste saken imorse.. kändes som om jag INTE ville befinna mig på den platsen å göra det jag gjorde.. Only Milla knows what I means.. TYSTNADSPLIKT, hade gärna delat med mig av denna lustiga(?) incident till hela världen annars!!



Sött! =P

Kommentarer
Postat av: Milla

Haha, jag kommer att leva på den insidenten rätt länge vet du xD ;D Hm, vilken passande bild du vald... hehe....

2009-08-01 @ 17:03:13
URL: http://emberius.blogg.se/
Postat av: Gina

Haha ja jag får nog det snart ;) Näeee men förhoppningsvis kommer det gladare toner snart ;P

2009-08-02 @ 22:05:09
URL: http://giinaa.blogg.se/
Postat av: Jonny

hahah, tur att man inte börjar fundera vad som hände med tanke på vilken bild du valt...



bilden är förövrigt jäkligt rolig i vilket fall ;)

2009-08-03 @ 22:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0