Nu har det dragit igång

Jaa insparken började på fredag.. Blev att rita t-shirts å skriva smörsånger till oss faddrar å sen fick de leka lekar i regnet. På kvällen blev det fest på Berghem å sedan utgpng på Origo. Det var kul att snacka med sina egna klassisar åxå tycker jag, vi är ju inte alltför nära varandra i klassen. Blev lite väl hårt på vinet för mig så det blev att gå hem rätt tidigt från Origo och kände mig inte som en prinsessa på lördag förmiddag precis..=P


4 glada SSK =P


Jag å fyra av mina sju små nollebarn..


Emma å Jag=)

Men men klockan två på lördag var jag nere på stan och testade på modern dans på Umeå dansskola tillsammans med Milla å Linda Nederberg. Efter det blev det att leka lite på stan å sen käka på Subway/Max för mig å Milla. Å sen drig vi till en av hennes klassisar som bor nere på stan för att hon skulle planera nån stadsjakt med honom. På kvällen kikade jag film med Emil å sen så gick jag med honom en bit när han skulle gå hem.. Sen så va klockan mkt..


Milla å jag lekte på Sagolika ting..

Buhuuu sluuut!!

Idag har jag varit med Millas nollor på paddling utanför Sävar, har haft sjukt roligt idag å är så jäkla lycklig å glad i hela kroppen över att jag fick följa med=)


Milla köpte prisvärda såpbubblor dagen till ära


Dessa nollor förtjänade att bli blöta tyckte jag..=P


Paybacktime?? =P

Ikväll när jag kom hem så stid maten färdigdukad på bordet, nice=) Slängde i mig den å sen letade jag reda på min cykel(som jag hittade utanför Origo, glömde den visst på fredagkväll) å så cyklade jag till Nydala för att träffa mina nollor.. Va inte överrdrivet kul men det kan ju bero på att jag fått MKT frisk luft redan idag.. Plus att min mage hatar mig!!! Skulle behöva en värmande hand på den=/
SSKnollor försöker spräcka en ballong..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0