Sjukt sliten

Igår var det en såndär dag som bara rann iväg till ingenting. Efter promenaden landade jag på kuratorvägen hos millabus och tog  henne på sängen för andra gången sen hon kom i toradags. Fick mig kaffe(snart tomt i burken, hon skyller på mig, jag skyller på mamsen). å jag kände mig allmänt trögtänkt. Följde med henne till björn för att hämta hennes overall å sen gik vi till mig. Tog en till kopp kaffe medan Milla lekte med datorn. Gick å handlade på Ica OCH Konsum, fick med mig lite naturgodis.. DYRT och GOTT.. Sen blev det mest att slösurfa å lägga upp sommarbilderna på Facebook. åt middag å surra med pappsen, låg å halvsov på spikmattan från halv sju till åtta, steg upp för att fara å se film, fikade och kände att jag skulle dö, borstade tänderna och slocknade vid nio. Film kan jag se nån annan kväll tänkte jag..=P


Ungefär såhär kände jag mig, bilden är dock tagen tidigare i sommar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0