This morning

Har jag varit ute å promenerat EFTER frukost, det är så jag gör det.. Men hörde Blossom säga att man helst skulle gå 90 minuter INNAN frukost för att förbränna det sista fettet som lägger sig på magen. Hörde åxå att celluliter inte försvinner av enbart träning, bindvävsmassage was the shit!! Inga krämer fungerade heller.. Jaja får se hur jag gör med det hela. Sjukt nice väder iallafall..

Ska ta mig kaffe nu med STANDARDMJÖLK, köpte det igår för det är så sjukt mkt godare i kaffe!! Kalrar inte av att dricka det som det är men eftersom jag aödrig dricker nå mjölk så tyckte jag det var ett riktigt bra kap! =P

Ska klä på mig åxå å hjälpa himpho förbereda hennes lunchbjudning, visst är jag snäll?? =P Ska joina dem som tack! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

90 min. innan frukost?!!!! Herregud, när måste man då stiga upp så man hinner på jobbet. Nästan innan man gått och lagt sig....

2009-08-24 @ 19:50:15
Postat av: Carina

Oops, det var jag :)

2009-08-24 @ 19:51:52
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0