Annika vet att det kan göra ont

Love Hurts heter det ju och jag vet att det är sant! Men för tillfället så är det bara att trycka tillbaka rädslan att bli sårad och köra på! Tänker njuta av varje andetag jag tar tillsammans med dig.. <3



Igårkväll var jag på Aerobics med Gina och Milla - sjukt roligt och sjukt svettigt visade det sig vara!!! Gina är en vacker människa och fanns där för mig när jag behövde henne som mest - sånt glömmer man ALDRIG! Efter träningen for jag hem till Jonny och duschade (han tyckte nog jag var ofräsch) och sen såg vi på en Johan Falk film - sjuuukt bra! Helt i min smak:)

Idag är det tentaplugg som gäller.. Två dagar kvar nu..

Kommentarer
Postat av: Carina

Man kan inte låta bli att älska med rädsla för att bli sårad för då går man miste om mycket :)

Go girl!

Kramen ♥

2009-12-01 @ 19:25:39
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Gina

Åh vad du är söt! och desamma! <3

2009-12-01 @ 20:26:11
URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0