Dagens planer

har nu avklarat dagens löptur åxå.. Gick tungt som tusan, kändes som om hjärnan ville fram fram, fort fort men att kroppen var fastbunden i någonting. Ingen kul känsla när jag vet hur jag kan flyga fram på löpturen. Vet inte om jag ska skylla på att det är förmiddag å att jag bara suttit vid datorn sen jag steg upp eller på att det var jätteblåsigt ute. Vädret brukar ju funka att skylla på;)

Nu ska jag hoppa i duschen å käka lunch innan jag å Phimpho cyklar ner på stan å ser Avatar i 3D - kommer att bli kung tror jag!!!!



Får se vad jag hittar på ikväll, det finns alltid artiklar att nörda in sig på.. Jag är KASS på att vara ledig vilket kan f lite mindre bra konsekvenser.. Men det är något jag inte ska diskutera här känner jag. Sånt delar jag bara med vissa som jag verkligen litar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0