Fredagen

Ja, var ju tänkt att det skulle bli en pluggdag men icke sa nicke. Hann läsa en artikel av åtta inför måndagens seminarium (kommer dock bara gna igenom dem å kolla mest på artikelgranskningarna som är lika många) innan det var dags att bege sig till Campus för att möta upp Milla för en långpromenad. Satt å surra lite med hennes klasskompisar lite innan vi började traska mot staden med destination Umedalen som mål eftesom hennes mammi skulle komma till stan å vägrade köra i stadstrafik. Kallt som tusan var det å vi for förbi hemma hos Jennie för att värma oss med en tekopp plus att jag inte hade ätit lunch så det blev det åxå.

Jennies julgran;)

Gick sedan vidare till Ica Kvantum å mötte upp mammi där å vi följdes hela gänget, ja Jennie åxå, till Annica (dvs Millas faster) för att våldgästa henne på nybakade pepparkakakor, saffransbullar å vörtlimpa samt KAFFE:) Blev rätt länge där å sen så pluggade jag faktiskt lite när jag kom hem medan Jennie fick gå igenom min garderob å mina smycken å sjalar å grejer för att göra sig fin för tjejkväll med några av hennes kompisar. Mjukisbyxorna hon hade var i det gråaste laget å de hade nog blivit tvättade ett X antal gånger så vi tyckte det var bäst så;)


Stekt ris

Soppa - skitgod!

Lagade mat och bakade en äppelkaka med Phimpho eftersom det var hennes födelsedag å sen komme Oanh hit med en annan kaka å så käkade vi middag tillsammans. Thomas var åxå med på ett hörn:) Sen tog ag en tidig kväll för jag kände att jag inte pallade av mig själv som sällskap längre.

Födelsedagsbarnet!

Morotskaka med russin

Brudarna

Beviset på att jag åxå faktiskt KAN baka även om det är Milla som brukar stå för gofikat! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0