Långledig

Nu har jag varit ledig sedan jag skrev tenta igårmorse, känns bara fint! Vad som känns  mindre bra är att mitt iksukort har gått ut så jag vet inte om jag ska förlänga det nu eller efter jul och nyår. Hm, svårt val här känner jag!

Vad har hänt sedan sist då?

På onsdag var det tenta/duggaplugg med milla.. Eller det blev mer sconesbak, långpromenad å shopping som gällde;) På kvällen for jag hem till Emelie och hon klippte mitt hår:) Det var trevligt att skvallra bort en hel kväll med en gammal goding;)

Ericson & Ericsons Medicinska sjukdomar har ALDRIG varit så romantiska förut..;)

Min heta halvtidsambo i rosa outfit:)

Vi hittade jättesöta mössor på Vero Moda.. men de var apdyra:/


Igår var det som sagt var tenta och det kändes bra när jag skrev den. Ett G är det iallafall, annars blir jag förvånad! Efter tentan var avklarad hämtade jag mig en matlåda och gick hem till Jonnyboy och käkade lunch å drack kaffe. Sen blev det julklappsshopping på stan med Millabus.. Köpte mig en korsett som jag hade sett ut dagen innan:) Ska nog inte lägga upp en bild på mig i den..

En sån här fast svart.. Kolla på H&Ms hemsida för större bild!

Tog bussen hem eller jag menar tog bussen hem till min broder som jag bjöd på middag (efter att jag hade ringt å frågat om han hade npn mat till mig). Han hade ganska troligt med min mobil om man säger så.. ;) Stackars Jonny säger jag bara som drabbades av Anders låga humor! Resten av kvällen blev det att toffla med Jonny med sconesbak å film, såg den 4:e Johan Falk filmen:)

 

Idag har jag tagit det luugnt med julkalendern (som för övrigt är bra iår) och en promenad på Nydala där jag träffade Gina efter halva varvet. Så då gick jag samma väg två gånger istället=) Sen har jag baka julgodis med två tjejer i klassen och jag har svulla i mig sjuuukt mkt brända mandlar.. Nyttigt har jag hört att det är.. ;)

Hade jag varit kung på att skriva dikter skulle jag skriva den vackraste tillägnad TOI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0