En kram säger mer än tusen ord

Jo det är sant det! Jag föredrar både tusen ord och tusen kramar!! =)

Ha flumma bort mest hela dagen idag med Emil, iallfall hela eftermiddan.. Blev att kaffe x2 röka på, lyssna musik, diskutera livets alla mysterium och bara må gött!

Lite ordentlig har jag då varit, har ÄNTLIGEN städat bort alla dammråttor från mitt rum å så har jag skrivit nån timme på min rapport som är så gott som klar nu.. Ska läsa igenom den å lägga in lite mer egna reflektioner men jag har inte mkt utrymme kvar att röra mig på..

Bästa Hellström just nu: Jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din
Bästa Clapton just nu: Wonderful Tonight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0