En ny dag..

Med nya möjligheter!!

Vet inte vad jag ska göra riktigt men jag ska försöka mig på att skriva lite på min rapport tror jag. Börjar ge upp tanken på Willys å Coop Forum, snömodd på backen nu vilket inte är det roligaste att cykla på! Blir nog att gå ner på Strömspilen idag eller imorrn istället tror jag.. Eller så då får jag handla på ÅC och vara lite lagomt lat av mig=P jaja det lär väl tiden få utvisa.. Har en liten tanke på att hinna sola idag eller imorrn så jag är fräsch, fräsch innan jag får finbesök på fredagkväll..=) Måste ringa å höra med Anna isf så att de är hemma och att det finns tid för att ligga i cancerlådan..


Kommentarer
Postat av: Anna

Fredag dag är jag i ala fall hemma efter kl. 11 :) Ikväll ska jag dugga-plugga...

2009-02-05 @ 11:50:21
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0