Illa

Usch vad jag inte pluggar.. Får ångest ju! Men det är ju så boring.. men samtidigt intressant! Konstigt.

Ha då suttit med basgruppen ett par timmar imorse och diskuterat runt case.. Sen blev det skidor på Carlslid-Gimonässpåret, 9 km=) De var dock inte det bästa spåret för skate eftersom den delen var så smal.. Men men det var skönt att röra på kroppen och det vackra vädret gjorde inte saker sämre! Sen bjöd jag in mig själv på semla hos Svägerskeangelica för att sörja semmelförlusten igår.. Stannade där alltför länge så jag ha inte hunnit läsa många sifor idag.. Ha försökt nu en halvtimme innan middan å en halvtimme efter men jag ska sparka igång mig igen snart!

Usch vad lat jag ha blivit men jag skyller på vädret, det får man göra om man är äkta svenne=P

Drömde 2 jättehemska drömmar inatt, verkligen glad att jag lever!!!

 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Usch den där bilden stämde verkligen in på drömmen! :S uuuuh..

2009-02-25 @ 21:32:32
URL: http://losangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0