Plåga

Ja det är verkligen plågsamt att sitta inne när solen skiner utanför fönstret..



Hade nattligt besök av Millan, hon kom efter elva när jag nästan hade somnat för hon hann inte med sista bussen hem till sig.. Men det var trevlig, snacka Thailandsminnen förstås å längtade tillbaka till värmen å rikedomen..=) Trevligt, trevligt! Imorse for jag till MB så jag var där tio i nio och stanna tills strax efter elva. lunch å sen ha jag plugga från ett till nu, lr mamma ringde för ett tag sen så då belv det paus.. Tror allvarligt på att gå ner på stan nu medan det är soligt och grannt ute istället för att sitta härt inne å bli sur för att jag inte får gå ut.. Efter stan blir det Grisbacka å hälsa på Jennie=) Känns skoj att börja umgås med henne igen!!

Imorrn är det fredag och det innebär helg, hade verkligen velat fara till Husum och va med pappsen i Kroksjö men det går ju inte..=( Hade varit det optimala med tanke på att vädret lär hålla i sig ett tag till.. MEN MEN

Nu ska jag fräscha upp mig lite, gå ner på stan å föröska hitta en butik som kan laga mobilen å sen JENNIE


Kommentarer
Postat av: Stina

du fick lämna in mobilen, va? har försökt få tag på dig. har du kvar simkortet? du kan ju låna min gamla.. btw blir kvar i ume, ska jobba lördag..medakram

2009-02-27 @ 08:12:06
Postat av: Angie

Ja men eller hur, måste var det sötaste som gått på jorden. Jag ska spara direkt när jag slutar skolan så jag kan köpa en till hösten. Kostar typ 4000-6000kr dock! :S

2009-02-27 @ 15:22:36
URL: http://losangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0