Uppdatering..

Så här ser livet ur framöver..
  • Onsdag - plugg för att bli så gott som färdig med egna arbetet samt förbereda mig inför redovisningen. På kvällen kommer Linda hit på fika=) Kul att få bjuda igen och surra om ditten å datten!
  • Torsdag - rSeminarium där vi visar vår film och presenterar vår analys runt den. Eftermiddagen blir det att förebereda nästa seminarium.
  • Fredag - upp snortidigt för att ta bussen 5:45 till TÄRNABY!!! Sen blir dett mamma mamma mamma för HELA SLANTEN tills på måndag eftermiddag=) Snacka om lycka=)
  • Tidag förmiddag - seminarium angående caset
  • Fredag - Inlämning av rapport kl 17:00...
  • Lördag - Umefolk med Isakgubben=) 
Det rör på sig med andra ord.. Var och köpte biljetterna idag=) Hr väl plugga från 16tiden till Top Model å så hela förmiddagen så jag känner att jag är duktig flicka. Bli motiverad när jag vet att jag måste för att kunna åka hem och vara ledig till helgen! Blev helglad när Linda hörde av sig och villle ta en fika, va först tänkt på stan men jag var ju där i lördags så det kändes lite saftigt att lägga ut money på fika igen så hon ska komma hit istället efter hon varit på träningen. Blir finemangs det=)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt med Umefolk! Läste just lite om det :) Härligt att du får vara hemma en långhelg! Vi far också upp, men på fredag eftermiddag, och ner på söndag igen. :)

2009-02-11 @ 10:50:38
URL: http://annastickar.blogspot.com
Postat av: Stina

vad kul att för dig att få fara hem!!

2009-02-12 @ 18:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0