Erkännande

okej jag var inte frisk igår när vi skulle gå ut - "Jag kommer att vara frisk till kväll" Jo jävlar.. Idag är det inte alls bra med stackars annika men trots detta så ska hon vara social med Carro - Finns ju ingen annan helg! Det kommer att bli nice, nice - har sovit hela förmiddagen för att orka gå ner på stan nu när hon kommer. Hoppas att mitt huvud slutar bulta efter lite frisk luft=) Det går ju inte att vara okry när man ska spela saxofon ju! =P

"Duktig flicka" ja det är väl det syndromet man lider av.. Men det har ju många fördelar ju, man är ju iallafall duktig! =)Sitter och dricker en kopp av mit gröna te som Millan inte tycker smakar något men hon ska bara veta vad gott dert är med en klick honung (ärligt lånad av thomas btw) som gär att det blir sådär gottigt sött och lent för den ömma halsen... mm synd om mig.. ;)


Ett stycke annika kl 2 inatt..Eller imorse.. Eller vad man nu säger.. Gick hem i strumplästen eftersom fötterna inte gillade att gå i älgskor nå längre, gör ganska ont med grus under fötterna kan nämnas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0