helgen som var

Den va nice måste jag skryta med! Fredagkväll anlände jag hos pappsen som bjöd på god mat och på kvällen blev det semlor och after eight=) Me like helg å att komma på hemmaplan... Vi gjorde väl egentligen iget speciellt på kvällen, hade tänkt åka å simma men jag va för slö för att ta mig upp ur soffan.

Lördag blev det som sedvanligt Kroksjö. Mkt snö hade kommit under veckan så jag fick preimiärköra snöslungan, pappa sa att jag såg plågad ut men så farligt var det inte.. Efter te och mackor stack vi ut på en skidtur, jag fick ta Kents Vita blixten å det gick över all förväntan! =) Funderar på att skaffa mig ett par militärskidor som jag kan slöåka med i kontrast till fristilsskidorna.. Efter Kroksjö blev det destiantion pizzeria tillsammns med Kent och Ingela och vi for sedan hem till dom å drack kaffe. Kul att träffa dem, det var jättelänge sedan sist jag såg dem! Fick låna gitarren av Kent så nu har jag den i Umeå=) Gäller bara att bli king of guitar nu.. =)

På söndagmorgon vakande jag jättetidigt så kl 6 var jag less på att ligga vaken så då gick jag ut på en promenad.. Inte mkt folk ute!! Hehe det finns bara en som jag.. Kollade på en wallanderfilm på förmiddan å eftermiddagen spenaderades i Dombäcksmark hos mormor. Anneli, christer å åAxel var där och bakade semmelbullar så det blev dagsfärska semlor på söndagen=) Gott, gott!! For hem igårkväll å nu sitter jag här och kämner mig slö efter en förmiddag på skolan med en helt värdelös föreläsning i bagaget. Får se vad jag hittar på att göra resten av dagen.. 
 
lev och må!


Kommentarer
Postat av: Stina

du har tidningar här om du vill..vad sägs om en promis elller i alla fall tidningshämtning tisdagkväll?

2009-01-26 @ 13:33:25
Postat av: Anna

Härlig helg det verkar ha varit! Så bra med en gitarr, nu får du ta och bli bäst på det (också)! :)

2009-01-26 @ 17:38:00
URL: http://annastickar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0