palt

Tjo! Idag har jag utformat ett case med basgruppen å så ha jag lyssnat på en föreläsning efter lunch. Stack hem fixade värstaste fruktsalladen å sen stadk jag ut på en löptur efter att ha noterat att skidspåren sög (läste på skidspar.se). Härligt var det att springa av sig lite, tog turen till Kinabron och sedan vägen till Tomtebo å sen hem.. =) Premiärkok av plat för mig blev det åxå - de blev bra men lite hårdare än vad jag är van med (mamma kokar pensionärspalt som är lättuggade)  Gott var det iallafall å mjölken har inte smakat så gott på lääänge!! Hm that´s it, har inte mkt annat att säga ikväll förutom att jag taggar Husum imorgonkväll, blir troligen simtur efter middagen med farsgubben=)

Kommentarer
Postat av: Stina

trevlig helg!!!

2009-01-23 @ 07:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0