Premiärtur på skidorna

Jo det blev en premiär idag på Nydala - var slut på innan hag kommit fram dit med cykeln i snömodden!! Usch vad dålig kondition jag har fått alltså, det blir till att åka mkt skidor händanefter!! Men det är kul så det gör mig inget.. Åkte iallfall 5 km spåret runt och det är ju alltid en början. Det är ju som sagt var inte närvägen att cykla dit med alla grejer heller. Tärningsrundan tog sammanlagt nästan 1,5 timmar.. Jaja testade ett nytt middagsrecept idag åxå, Tomat och tonfisksås med ris till - GOTT! Hittade receptet på Ica:s krossade tomater med basilikasmak men jag gjorde om receptet lite eftersom jag inte hade riktigt allting hemma. Bra blev det oavsett och jag har kvar mat till lunch imorrn åxå plus en matlåda att stoppa i frysen för kommande svälttider.. =P

Aja har snacka en massa nu så jag känner mig bättre till mods igen=) Prata är A och O tror jag för att man ska lyckas överleva sitt egna världskrig. Nu ska jag hita på nåt att sysselsätta mig med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0