Skandal!

usch jag har ju inte blogga på flera dagar nu - skämmes!! Då kan jag ju ite gnäll på de som inte uppdaterar sina bloggar ju=P Ja vad har hänt då sen sist? Igårkväll blev det filmkväll hemma hos Emma tillsammans med Kristin. Vi såg A lot like love vilket var en jättebra film=) Fikade en massa godsaker åxå å bäljade kaffe så att nästan magen ville protestera tillslut=P  Me like that!

Idag har det varit föreläsning å sen blev det att läsa lite innan å efter middan, gjorde stuvade makaroner med pizzaost och köttbullar. Gjorde en råkostsallad till åxå som blev jättebra=) Ikväll har jag gått en prommis med Stina och så blev jag bjuden på underbar nyponsoppa med vaniljglass!!!! Me like the kontrast mellan kallt å varmt, sött å fett.. Hehe det är nice, nice=) Kom hem å fick ett oväntat telefonsamtal från en gammal klasskompis=) Å sen så har jag styrketräna vilket behövdes!

Imorrn blir det basgruppsarbete å ska då få träffa de två nya brudarna som ska vara med oss, känns spännande! Vi ska utforma vårt case å sen efter lunchen har vi föreläsning.. Nu ska jag dricka upp mitt gröna te och börja smått göra mig i ordning inför törnrosasömnen..


Lite fler bilder från inflyttningsfesten.. Visst är vi fina i badmössorna? Jag fick ju den stora äran att föreställa en tvättmaskin..=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0